2016. július 9., szombat

Újra egy neon manikűr

Igen,megint egy neon pink manikűrt készítettem.


Lehet már unjátok.de én valahogy nem tudom megunni.
Sokat használom ezt a lakkot a manik elkészítéséhez,
mert nagyon tetszik.Újabb és újabb variációk jutnak eszembe vele.

Most két körmömre fehér lakkot kentem fel a PP Hot lips mellé.

Gradient nyomdaminta került rá amihez az MdU citromsárga,
narancsos és pink nyomdalakkokat használtam.

Erről a lemezről választottam a mintát.

-Born Pretty - BPL017


Ilyen lett az elkészült manikűröm.











Szerintem nagyon nyárias lett ezzel a színes mintával.

Nektek van kedvenc nyári lakkotok?






2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!! Én is ilyenkor előnyben részesítem a neon, pink és sárga lakkokat :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép manikűrt alkottál!
    Ennek a rózsaszínnek az intenzitása magasan az ingerküszöböm fölött áll, és mégis imádnivaló, a minta tökéletes, katarzisom van :)

    VálaszTörlés