2016. január 26., kedd

Sally Hansen - Miracle Gel

Egy nem olyan régen megjelent Sally Hansen lakkot mutatok nektek most.


Még karácsonykor jelentek meg a dm-ben ezek a termékek,
amit ilyen duo csomagolással is kiadtak limitáltan karácsonyra.
Lámpa nélkül használható,mint azt már a csomagoláson is feltüntetik.

Egy lakkot és egy fedőlakkot tartalmaz a csomag ami hat színben jelent meg.

Én a piros változatot választottam,
Nagyon kíváncsi voltam,hogy mit tud ez a piros lakk és a fedő együtt.

-Sally Hansen 470 Red eye, 101 top coat


Nekem négy napig volt a körmeimen a lakk és addig a körömvégeimnél
lettek minimális kopások rajta és a szép fényét is megtartotta amit a fedőlakkja adott.
Bár az ígért 14 napban nem hiszek,de nem is ezért vettem,
ennyi napig tuti nem bírnám ki egy lakkal. :)

Már egy rétegben is kitűnően fedett a lakk,ami piros lakkoknál igen ritka.

Én egy második réteget is felkentem azért,biztos ami biztos,valamint sokkal
egyenletesebbnek láttam a lakkot a második réteg után.

A lakk ecsete lekerekített mint az már megszokott ennél a márkánál
és nagyon jó volt vele festeni.
Az állaga picit sűrűbb tényleg géles állagú,picit lassabban is szárad,
nálam simán bele fér a tűrhető kategóriába,ezt a lakk sűrűsége miatt el is néztem.

A fedőlakk is picit sűrűbb és sajnos nem az a gyorsan száradó,
de csodás fényt ad a lakknak és ez meg is marad hosszú ideig mint azt tapasztaltam.






Nekem ez hűha kategóriás szín a piros lakkok közül.
Az az igazi dögös piros szín.Imádom nagyon,valószínűleg sokat fogom majd használni,
ha piros manikűrre vágyom majd. :)

Kicsit díszítettem is,de nem szerettem volna teljesen elfedni ezt a csodás pirosat.

Erről a lemezről választottam a mintákat és fekete Konad nyomdalakkal vittem fel.

Born Pretty - BP L011.








Szóval csak ajánlani tudom ezeket a lakkokat,szerintem még fogok vásárolni belőlük,
már van kiszemelt áldozatom a színek közül amik megjelentek.

Nem mondom,hogy olcsó kategória.
A lakkok ára 3199.- ha jól emlékszem a fedő lakk is ennyibe kerül.
Csomagban igen kedvező volt 4199.- forintért a két lakk.
Valamint nekem van kártyám így joker kuponnal lejött még 25% kedvezmény is belőle.

Nektek tetszik ez a piros lakk?
Szeretitek a piros lakkokat?




10 megjegyzés:

  1. Nagyon dögös ez a szín! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a mintával! Nekem csak az alap-és fedő kék kupakos SH van meg, színes lakkom nincs tőlük, nem találkoztam még olyan színnel, ami nagyon megtetszett volna. Talán piros lakkból van a legkevesebb itthon, 3 db, a többi vagy bordósabb vagy pinkesebb árnyalat, nem igazi piros.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a kék kupakos fedő nem vált be. :) Az ezüst üveges sokkal jobb gyorsan is szárad. Nekem van pár piros lakkom,de ez tetszik most a legjobban.

      Törlés
  3. WoW, ez tényleg remek árnyalat. :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj gyenge pontom a piros :D lehet ez is kelleni fog nekem!!!!
    A manikűr nagyon szép,tényleg csodás ez a piros árnyalat a körmeiden :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom,hogy a piros nagy kedvenced.:) Örülök,hogy tetszik!

      Törlés